Artikel 1: Tarieven – Er gaat een team van specialisten voor je aan het werk. Het tarief hiervoor bedraagt minimaal € 165,- per persoon per uur (minimaal 1 uur wordt in rekening gebracht). Bij de contactmomenten proberen we een inschatting te maken. Voor werkzaamheden op locatie worden reiskosten berekend.
Artikel 2: Betalingen – Tenzij je als debiteur bent ingevoerd in onze administratie en er andere betalingstermijnen zijn afgesproken, geldt een betalingstermijn van 14 dagen netto na factuur.
Artikel 3: Inspanningsverplichting – Libra ICT heeft een inspanningsverplichting. Dat houdt in dat we ons uiterste best zullen doen om de vraag in te kunnen vullen. We kunnen geen garantie geven dat we een oplossing kunnen bieden. Deze dienstverlening is geen no-cure-no-pay dienst. Ook als er geen oplossing wordt geboden, volgt er toch een rekening voor de bestede tijd.
Artikel 4: Garantie – De uren die nu worden gemaakt, vallen niet onder enige garantie en worden altijd gefactureerd. Indien je meent recht te hebben op garantie, neem dan contact met ons op op een andere manier.
Artikel 5: Garantie op reparatie – Deze dienstverlening is een product waarbij we geen garantie kunnen geven. Daar leent het product zich niet voor.
Artikel 6: Registratie sessie – De sessie wordt soms opgenomen, dit oa. ter bewaking van de tijdsduur. Deze gegevens blijven eigendom van Libra ICT. Deze gegevens worden na het voldoen van de rekening verwijderd.
Artikel 7: Aanvaarding – Libra ICT behoudt zich het recht voor om zonder opgaaf van reden de uitvoer van een aanvraag te weigeren. Het uitvoeren van deze dienstverlening wordt in beginsel vanuit de locaties van Libra ICT gedaan.
Artikel 8: Privacy, backup en persoonlijke gegevens – De opdrachtgever is zelf verantwoordelijk voor zijn gegevens en dient deze zelf veilig te hebben gesteld voor aanvang van werkzaamheden door Libra ICT. Libra ICT kan op geen enkele wijze verantwoordelijk worden gesteld voor het beschadigen, zoekraken of verminken van data. Libra ICT verplicht zich tot geheimhouding m.b.t. de op de datadragers aanwezige persoonlijke gegevens van opdrachtgever. In geval van strafrechtelijke informatie m.b.t. gegevens aanwezig op de datadragers kan worden overgegaan tot inschakeling van politie of justitie.
Artikel 9: Overmacht – Onder overmacht wordt verstaan alle onvoorziene gebeurtenissen buiten de macht van Libra ICT om, bv. het onverwacht defect raken van hardware. In geval van art. 9 zal de opdrachtgever terstond op de hoogte worden gesteld om te overleggen over de afwerking van herstel. Libra ICT kan in geval van art 9 niet verantwoordelijk worden gesteld; geleden schade wordt niet vergoed. In alle andere gevallen is het Nederlands recht van toepassing.
Artikel 10: Deze dienstverlening is enkel beschikbaar voor onze Beheer-klanten.
Bel het bekende storingsdienst-telefoonnummer, zoals oa. vermeld in de contactmatrix en bekend bij de ICT-contactpersoon